Разом ми подолаємо труднощі: Тристороння зустріч: Укрпошта - районна рада – редакція «Ніжинського вісника»

26-09-2018
Актуально

Триває пілотний проект Укрпошти «Сільське відділення». Сказати, що народ у переважній більшості невдоволений  - не сказати нічого. Неодноразові зустрічі на місцях, з представниками органів влади та місцевого самоврядування в Чернігові, переговори і домовленості поки що не дають відчутних результатів. У місті і в районі почалися збої з доставкою періодичних видань, причому чи не найбільше чомусь страждає районка, яка і друкується в Ніжині, тут і сортується (не без допомоги голови районної ради Олега Бузуна), на відміну від обласних видань. У Вертіївці, Шатурі, Перебудові й не тільки ширяться чутки, що газета не виходить, найближчим часом закривається, що з нового року її не буде взагалі. Люди добрі, це або ж таки дійсно чутки, або якась диверсія проти видання, або недолугий і злий жарт. Газета виходила, виходитиме до кінця року й розпочала передплатну кампанію на наступний 2019-й рік.

Аби збільшити кількість днів доставки, «Ніжинський вісник» перейшов на друк у четвер. Вже у п’ятницю та суботу газета має бути у читача. Якщо цього не сталося – звертайтеся до своїх листонош чи у пересувні відділення. Укрпошта робить це не безкоштовно й підвищує тарифи справно, тож і виконувати свої зобов’язання повинна чесно.

Аби поспілкуватися з територіальним менеджером Чернігівської дирекції «Укрпошти», Тетяною Горкавенко, керівниками та листоношами пересувних відділень, голова районної ради Олег Бузун, керуючий справами районної ради Олена Прищепа та редактор «Ніжинського вісника», автор цих рядків Олена Найда ініціювали таку собі тристоронню зустріч у середу о 7 годині ранку безпосередньо перед виїздом у села.

Олег Бузун відразу ж зазначив, що вважає за свій обов’язок допомогти налагодити злагоджену роботу пошти конкретно в Ніжинському районі. Він наголосив, що готовий до співпраці, має наміри в усьому допомагати й особисто виїздити у населені пункти, аби залагоджувати конфлікти й непорозуміння на місцях. Загалом, налаштований на конструктивну співпрацю та порозуміння.

Олена Найда озвучила найбільш згадувані керівниками територіальних громад та жителями сіл претензії до пошти щодо доставки газети. Це невчасна доставка або відсутність номерів взагалі, залишені у сільській радів чи на зупинці пачки з періодикою, неточні адреси тощо.

У відповідь почули не менш обурені коментарі. Почну по-порядку.

Пересувні відділення укомплектовані, як правило, не місцевими, тож сторонні і зовсім незнайомі з населеними пунктами люди намагаються їх вивчити детально у стислі строки. Їм потрібен час.

Нові листоноші не знають де і яка вулиця знаходиться, я не говорю вже про зміни назв у зв’язку з декомунізацією. Жодних табличок чи вказівних знаків на вулицях сіл, як правило, немає. Як і номерів будинків. Тож доводиться водієві рахувати від початку вулиці і таким чином знаходити необхідний. Прохання листонош хоча б крейдою понаписувати ці дані на парканах чи хвіртках - можна зрозуміти і виправдати. Гадаю, ці «закиди» стосуються і керівників територіальних громад (щодо назв вулиць), і населення безпосередньо (номерів будинків).

За приклад навели село Садове, де працюється листоноші легко й комфортно – все чітко, ясно, зрозуміло й очевидно – тільки працюй!

Попередні листоноші, які проживали і працювали в селах, знали кожного в обличчя, тож, оформлюючи передплату, не мали потреби заповнювати бланк повністю. Прізвище та ініціали, період передплати – цього було досить. Передані картки вжахнули нових працівників – ні назви села, ні вулиці – куди й кому нести – не зрозуміло. Все це відновлюється проблематично й тяжко. Листоноші гарантували, що всю передплату, яку оформлятимуть вони, робитимуть правильно. Хочеться вірити в це.

Виникли проблеми і з соціальними виплатами. Навпроти прізвища з ініціалами вказана лише вулиця і номер будинку, а от села чомусь немає! Або ж навпаки – сало є, а назва вулиці відсутня. Тож працівники пошти шляхом вирахувань шукають адресатів. Олег Бузун пообіцяв узгодити це питання з управлінням соціального захисту, зустрівшись цього дня й із начальником управління соціального захисту населення районної державної адміністрації Олександром Шевчуном.

Тож шановні наші читачі, сподіваємося, що ці тимчасові труднощі найближчим часом будуть подолані, і ви отримуватимете якісні і вчасні послуги від Укрпошти, в тому числі – «Ніжинський вісник». Якщо виникають труднощі, непорозуміння, конфліктні ситуації, не сидіть, склавши руки, телефонуйте в редакцію, в районну раду, керівникам пошти – добивайтеся свого права на інформацію, затвердженого Конституцією.

На наступний рік передплатна ціна зросла, як і все довкола. За рахунок здорожчання розхідних матеріалів для друку, зростання прожиткового мінімуму, мінімальної зарплатні, підвищення цін на паливно-мастильні матеріали та енергоносії (пошта теж підняла ціну на свої послуги), але вартість одного номера складе лише 5 гривень 10 коп.! Відтак, за 12 номерів (кількість виходів на квартал) ви потратите 61 грн. 30 коп. (з урахуванням вартості доставки – 6 грн. 70 коп.). За п’ять гривень ви матимете останні новини в районі та місті, області, Україні, консультації від управління соціального захисту, Пенсійного фонду, податкової служби чи митної, профільні поради лікарів, цікавинки з освітньої та культурно-мистецької сфери, програму телепередач, зможете привітати рідних і друзів, поспівчувати близьким, просто надіслати листа в редакцію у випадку потреби висловити власну думку, чи поділитися наболілим.

А ми, в свою чергу, готові до співпраці, готові підтримати й допомогти, адже працюємо для вас і заради вас. І не забуваймо, що незабаром президентські вибори і нам, простим виборцям, треба знати, «хто, де, коли і навіщо», аби не помилитися з вибором, аби життя стало кращим. Тож, сподіваємося на співпрацю і подальшу дружбу.

За інформацією Олени Найди,

редактора газети «Ніжинський вісник»