Профорієнтація молоді повинна мати системний характер

29-12-2021

Ще один успішний захід на рахунку нашої Ірини Бондаренко - профорієнтаційний урок для старшокласників ЗОШ I-III ступенів №7 дещо незвичної тематики: «Основні засади підприємницької діяльності та відкриття власної справи». Безпосередньо розкриттю теми передували, звичайно, інформування про стан місцевого та українського загалом ринку праці, про важливість опанування професією та шляхи становлення висококваліфікованого фахівця. Цікавим було спілкування стосовно підприємництва. Нашу молодь цікавить все: чи потрібно вчитися підприємництву, який вид діяльності найбільш прибутковий, скільки потрібно мати стартового капіталу, і багато інших питань піднімалося у ході розмови.

Але... Перше, що кидається у вічі, у більшості - невизначеність професійного вибору. Учні продовжують віддавати перевагу "престижним" та "модним" професіям. Як можливість самоствердження вони розглядають власну справу. Висновок напрошується єдиний: профорієнтація у школі повинна мати системний характер, давати молоді хоча б загальні уявлення про ринок праці, його формування, сприяти усвідомленому та правильному вибору професії. На жаль, одним і навіть кількома уроками тут не зарадиш.

array(1) { [0]=> string(27) "templates/uk/page_cols3.php" }
array(4) { ["sid"]=> int(10994) ["www"]=> NULL ["org_name"]=> string(42) "Ніжинська районна рада" ["tp"]=> string(4) "page" }